Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

The little bag!

 Αυτή η μικρή τσάντα τις τελευταίες ημέρες έχει γίνει η αγαπημένη μου δεν την αποχωρίζομαι, ήταν να μην χαζέψω στη σελίδα της kem. Γενικώς έψαχνα μια μικρή τσάντα - αν και σε αυτό το σημείο θα χρειαστεί να τονίσω ότι είμαι λάτρης των μεγάλων τσαντών, γιατί; με κάνουν να νιώθω ασφαλής καθώς μπορώ να κουβαλήσω τα πάντα μαζί μου- ώστε να παίρνω στη δουλειά τα βασικά και φυσικά για όλες τις ώρες.

 Η αλήθεια μου είναι πως δεν θα περάσει εκπτωτική και μη, περίοδος και δεν θα νιώσω την ανάγκη να αποκτήσω μια νέα τσάντα. Η συγκεκριμένη δεν μου φαινόταν και με πολύ χωρητικότητα και είχα τις αμφιβολίες μου, παρά ταύτα αποδείχτηκε το αντίθετο. Χωράει πορτοφόλι, κλειδιά, χαρτομάντιλα κραγιόν κλπ κλπ.


Θεωρώ ότι μπορεί να φορεθεί από το πρωί έως και το βράδυ και αυτό είναι το πιο σημαντικό για μια καλή τσάντα, καθώς το θέμα είναι να την φορέσεις, να ολοκληρώσεις το Outfit και να την ευχαριστηθείς σε κάθε περίπτωση ενώ παράλληλα δείχνεις υπέροχη με ένα τέλειο και εύχρηστο αξεσουάρ!


Coco Chanel : Μια γυναίκα οφείλει να είναι δυο πράγματα: αριστοκρατική και υπέροχη.




Δεν υπάρχουν σχόλια: